Rám | Materiál Alloy AL-7005, TRIPLE BUTTED rúry, technológia TIG, spodná a horná rúra HYDROFORMING BI-AXIAL, spodná rúra so zahnutím do S-shape tvaru, zadná stavba S-TYPE, |
Vidlica | SUNTOUR XCM HLO 100mm |
Ráfiky | M.A.T.E. DWR-20D |
Plášte/galúsky | SCHWALBE RAPID ROB 29x2,25" |
Výbava | Shimano Deore |
Brzdy | Tektro Hydr. Disc , 160F/160R rotor |
Radenie | SHIMANO Acera 3x9-kolo |
Kľuky / prevodníky | SUNTOUR XCT 44/32/22 |
Stredové zloženie | THUN TWIST ML 2.0 |
Prehadzovač | SHIMANO DEORE |
Prešmykač | SHIMANO FDM-371 |
Kazeta | Shimano HG50 9-kolo 11-34z |
Reťaz | Shimano HG53 - DEORE 9k. |
Sedlo | DDK 5310 NEX |
Sedlovka | ZOOM SP-233 31,6 mm |
Riadidlá | ZOOM MTB-110 |
Predstavec | ZOOM TDS-C41 |
Pohon / motor | Motor 36V/250W integrovaným v zadnom náboji |
Batéria | 10,4Ah / 370Wh |
Hmotnosť | cca 22,6 kg |
Určenie | dámske,pánske |
Ročník | 2018 |
Farba | čierno/zelená |
Poznámka | Na výšku postavy 174-188cm |
Krosový e-bike Mayo e-XR POWER D s motorm 250W v zadnom náboji, s rámovým akumulátorom 10,4Ah má dojazd 40-100km. E-bike je vybavený snímačom pohybu pedálov a šiestimi stupňami podpory. Bicykel je tiež vybavený veľkým LCD displejom s ukazovateľom základných cyklofunkcií. Každý stupeň podpory obmedzuje max. výkon motora, čím je možné dosiahnuť výrazne vyšší dojazd. Dojazd na jedno nabitie je 40-100km v závislosti na použitom akumulátore, profile trate, hmotnosti a asistencie jazdca, ako aj nastaveného stupňa podpory. Základnou a veľkou výhodou motora integrovaného do zadného náboja, je okrem jednoduchého servisovania a nízkej ceny, hlavne aj zachovanie možnosti radenia na predných prevodníkov, ktorých je celkom 3 ako na bežnom bicykli. Používateľ teda nieje ochudobnený o prevody ako je to v prípade pohonu v strede.