Našim zákazníkom poskytujeme profesionálny odborný servis, podložený dekádovými skúsenosťami a pritom sa veľmi radi zaoberáme High-end kategóriou bicyklov a komponentov. Špeciálne sa dokážeme venovať zákazníkom, ktorý majú na svoj materiál najvyššie možné požiadavky a využívajú ho tak či už na hobby, alebo aj na profesionálne súťažné nasadenie.
Nové bicykle, ktoré u nás predávame, sa snažíme zákazníkovy hneď na prvý raz od nova poskladať z krabice tak, aby si komponenty jednotlivých segmentov bicykla "sadli" ešte u nás v servise a záručný servis bol tak v maximálne možnej miere vykonaný neodôvodnene, resp. iba z bezpečnostných dôvodov a bez potreby nevynútených zásahov. Záručný servis u nás zakúpených bicyklov poskytujeme bezplatne za týchto podmienok:
- najskôr po najaznení 250km
- dodanie bicykla na servis na koniec aktuálnej sezóny - teda v roku, v ktorom bol bike zakúpený a to v mesiacoch august až december, resp. presne o rok neskôr, ak v roku zakúpenia bicykla nebola splnená podmienka vyššie - odjazdených 250km
- kedykoľvek po zakúpení bicykla v prípade akejkoľvek nejasnosti súvisiacej s jeho fungovaním, v prípade jeho nedokonalého fungovania, poruchy, alebo prejavením sa výrobnej chyby niektorého z komponentov v tom roku v ktorom bol bicykel zakúpený
Podmienky uplatnenia si bezplatného záručného servisu predkladáme zákazníkom počas procesu predaja bicykla v našej predajni VŽDY a opakovane min. 2 - 3 krát.
Za zmeškaný bezplatný záručný servis považujeme požiadavku na jeho vykonanie v rozmedzí mesiacov február-máj. Takýto servis sa riadi našim aktuálnym cenníkom pre servisné práce, zväčša však so zľavou cca 50-70% podľa individuálnych okolností a zváženia. Toto neplatí v prípade, že bicykel javí známky nesprávneho fungovania a aj reálne nefunguje správne. V takom prípade má zákazník nárok na bezplatný servis v rámci záruky aj v mesiacoch február až máj.